KarriereKick

Ledige stillinger

Filtrér din søgning

Område

Alder

Kategori

Informationsteknologi
Ingeniør og teknik
Ledelse og personale
Handel og service
Industri og håndværk
Salg og kommunikation
Undervisning
Kontor og økonomi
Social og sundhed
Fredericia Spildevand og Energi søger en ny kollega
Fredericia Spildevand og Energi A/SFredericia Spildevand og Energi søger en ny kollega

Fredericia Spildevand og Energi A/S

Vil du være med til at sikre fremtidens løsninger indenfor miljø og energi?

Projekterne i Fredericia Spildevand og Energi A/S er mangeartede og omfatter alt fra optimering på ledningsnettet til biogasproduktion og procesoptimering på renseanlægget.

Du skal være med til gennemføre opgaverne relateret til kildesorteret organisk dagrenovation og ensileret have- og parkaffald og evt. en økologisk biogaslinje. For alle opgaverne skal der udarbejdes tekniske og økonomiske analyser, som skal danne beslutningsgrundlaget for evt. implementering hos os. Der er altså tale om en meget alsidig stilling med store kontaktflader på mange niveauer både internt og eksternt til kunder, myndigheder, entreprenører samt øvrige samarbejdspartnere.


Indrykket 18. december
Fredericia Spildevand og Energi A/S
Konferencechef med erfaring i salg, resultater og værtskab
Fugl Leonhardt ApSKonferencechef med erfaring i salg, resultater og værtskab søges

Fugl Leonhardt ApS søger for samarbejdspartner i Storkøbenhavn

Stillingen er bred i sin funktion og du trives med, og får energi af, at skabe resultater og være lederen der, sammen med teamet, målrettet arbejder med at give gæsterne unikke oplevelser. Du vil blive leder af et team af engagerede mellemledere og medarbejdere.

Vi leder efter Konferencechefen, der tager ejerskab for virksomheden og de udfordringer der løbende dukker op. Du er en inspirerende og motiverende leder, der både kan tage den strategiske kasket på men også har øje for detaljen. Du forstår at skabe resultater og har fokus på, at der hver dag, via et engageret team, skabes de bedste gæsteoplevelser – dem der gør en forskel og som overrasker!

Du kommer til at spille en vigtig rolle i virksomheden og dens videre udvikling.


Indrykket 17. december
Fugl Leonhardt ApS
Livrist
Fugl Leonhardt ApSLivrist

Fugl Leonhardt ApS søger på vegne af Kronprinsparrets Hof i København

Kronprinsparrets Hof søger en engageret og dygtig livrist til at indgå i en tjenestegruppe, der udfører en række serviceopgaver samt administrative opgaver i tilknytning hertil.

Som livrist i Kronprinsparrets Hof bliver du en del af en organisation, der værner om sine traditioner, men samtidig fungerer som en dynamisk og moderne arbejdsplads.

Stillingen indeholder bl.a. følgende opgaver og ansvarsområder:

  • serveringsopgaver
  • gæstemodtagelse og gæsteservice
  • praktisk betonede opgaver som bordopstilling, borddækning og anden gemaktjeneste

Indrykket 16. december
Fugl Leonhardt ApS
Søges af PenSam i 3520 Farum
Digital Traffic og Webmanager
PenSam
Digital Traffic og Webmanager

PenSam, Farum

Er du super skarp til at drive trafik til de digitale kanaler? Sætter du en ære i at skabe gode digitale kundeoplevelser og er optimering, segmentering og datadrevne analyser lige dig? Så har vi en spændende mulighed!

Vi søger en Digital Traffic og Webmanager til vores afdeling Kundekommunikation og Marketing. Din rolle bliver at udvikle et helt nyt onlineunivers og at drive trafik hertil, så vi får mest mulig kvalitet og volumen for budgettet.

Som Digital Traffic og Webmanager får du ansvaret for, at vores digitale kanaler spiller sammen og at vores onlineunivers konverterer. Du tester og optimerer landing pages, formater, budskaber, målgrupper, strategier og nye medier igen og igen – og du jonglerer med al den data, du kan komme i nærheden af for at sikre den gode kundeoplevelse

PenSam

Indrykket 16. december
PenSam
Søges af Danske Bank i Luxembourg
Client Assistant - Maternity cover Danske Bank International
Danske BankClient Assistant - Maternity cover Danske Bank International, Luxembourg

Danske Bank

Danske Bank International, based in Luxembourg since 1976, is a wholly owned subsidiary of Danske Bank A/S in Denmark. We serve wealthy clients who have chosen to live outside the home markets of Danske Bank Group. We are specialised in International Private Banking and provide advisory services on investment and asset management as well as inheritance and tax planning. We have dedicated teams to serve our clients.

We are looking for an ambitious Client Assistant to join the Client Assistant Team for a 6-12 months period to cover a maternity leave starting in 2018.

Responsibilities:

  • Keep direct contact with our clients handling various incoming queries regarding the clients’ account, MasterCard, eBanking, payments etc.
  • Deliver proactive services
  • Coordinate client queries with other internal business units and external cooperation partners

Indrykket 15. december
Danske Bank
Søges af ATP i 3400 Hillerød
Overbliksskabende løsningsansvarlig med flair for formidlin
ATPOverbliksskabende løsningsansvarlig med flair for formidling

ATP, Hillerød

I Kundedrift og Udvikling er det vores vigtigste opgave at understøtte kundeservice i optimering af drift og udvikling af effektive processer. Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser, og kan du strukturere viden, koordinere og kommunikere? Så er du måske den rette til jobbet som løsningsansvarlig i vores team.

Som løsningsansvarlig får du en vigtig rolle, når der træffes beslutninger, og eksisterende løsninger udfordres. Du varetager en udfordrende stilling i et travlt miljø, og i samarbejde med driften får du ansvaret for at optimere og vedligeholde breve, instrukser, videnløsningsartikler mv.

Vi tilbyder et udfordrende job med spændende opgaver i et dynamisk team med et højt fagligt niveau. Vi går til opgaven med humor, hjælpsomhed og viljen til at lykkes.


Indrykket 15. december
ATP
Project Managers – Poland and France
European Energy A/SProject Managers – Poland and France

European Energy A/S, Søborg

Would you like a challenging career with a high degree of development and responsibilities? Does it motivate you to be on the frontline of the renewable energy business? And would you like to drive our projects in either Poland or France?

European Energy covers all phases of wind and photovoltaic (PV) solar projects, from early development to operation and/or divestment of assets. Our company of 75 employees has since 2004 installed more than 800 MW of renewable energy. We operate globally and employ 14 different nationalities at our office in Søborg, Copenhagen.

As our new Project Manager, you will work from our office in Søborg but with frequent activity in either Poland or France, ensuring that our projects run smoothly. We are looking for several profiles, who either speak Polish, French or a combination of those languages with good knowledge of these countries.


Indrykket 15. december
European Energy A/S
Speditør
ICT Logistics A/SSpeditør

ICT Logistics A/S, Fredericia

ICT Logistics søger speditør til kontoret i Fredericia Skal det være dig?

Har DU lyst til at være en del af et professionelt og succesrigt speditions- og logistikfirma med speciale i Østeuropa—så kan vi tilbyde dig en alsidig stilling i en dynamisk og international virksomhed.

ICT Logistics favner bredt og ekspederer alt fra mindre stykgodsforsendelser til større projekter og specialtransporter. Fra Erritsø servicerer vi de central-østeupæiske markeder i tæt samarbejde med egne lokalkontorer og agenter.

Vi tilbyder en spændende stilling i et professionelt og internationalt miljø, en aktiv hverdag fyldt med ansvar og udfordringer og et team af gode kollegaer.


Indrykket 15. december
ICT Logistics A/S
Pantebrevshandler til den finansielle sektor
Pantebrevsselskabet Alternativ Finans A/SPantebrevshandler til den finansielle sektor

Pantebrevsselskabet Alternativ Finans A/S, Silkeborg

Vi står hurtigst muligt og mangler en frisk pantebrevshandler til vort lille team i Silkeborg. Vort speciale er boliglån til finansiering af fast ejendom, primært til debitorer, der har fået nej i banken - vi ser efter muligheder i stedet for begrænsninger.

Vi tilbyder:

  • Masser af udfordringer og egne ansvarsområder
  • Tilrettelæggelse af egen arbejdsdag
  • Frihed under ansvar

Arbejdsopgaver:

  • Boligkreditformidling
  • Handel af pantebreve
  • Sagsbehandling af igangværende sager

Indrykket 15. december
Frisk og energisk senior kunderådgiver til låneansøgninge
Coop Bank
Frisk og energisk senior kunderådgiver til låneansøgninger, Coop Bank, Albertslund

Coop Bank

Brænder du for kreditvurdering og at yde rådgivning, hvor kunden er i fokus og sætter du en ære i ansvarlighed og ærlighed fremfor at nå personlige salgsmål?

Vi har travlt med at servicere vores mange privatkunder og ekspedere kundernes låneansøgninger.

Mød Lea, din kommende kollega i teamet.
”Jeg er senior kunderådgiver i Coop Bank i Albertslund i et team, som består af 7 dygtige og søde kolleger. Mit team behandler låneansøgninger fra vores kunder, og vi har rigtig travlt. Det, som gør stillingen spændende, er at vi selvstændigt skal kreditvurdere og efterbehandle låneansøgningerne og effektivt træffe selvstændige beslutninger inden for kreditrammerne, så kunderne hurtigt får svar på deres ansøgning. Vores performancemål er målrettet effektivitet, og jeg sætter en ære i ansvarlig og ærlig kreditgivning fremfor at nå personlige salgsmål."


Indrykket 15. december
Coop Bank
Økonomicontroller med lyst til at arbejde indenfor energi-
CTR I/SØkonomicontroller med lyst til at arbejde indenfor energi- og forsyningsbranchen

CTR I/S, Frederiksberg

Har du solid erfaring med regnskabs- og budgetarbejde? Interesserer du dig for energi, miljø og forsyningsbranchen og trives du i en ansvarsfuld stilling i en forholdsvis lille organisation, hvor ledere og medarbejdere er tæt på hinanden, og hvor ambitionen er kvalitet, effektivitet og professionalisme i alle dele af virksomheden?

Hvis ja, så er stillingen som økonomicontroller i CTR måske noget for dig. CTR er Danmarks største varmetransmissionsselskab, som indkøber og leverer fjernvarme til Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, København & Tårnby og omsætter for 2 1/4 mia. kr. årligt. Du bliver en del af CTR’s stabsfunktion med særligt ansvar for det økonomiske område.

Vi tilbyder en stilling, som spænder bredt, og hvor den ansvarlige og initiativrige controller får indflydelse på at tilrettelægge og udvikle egne opgaver.


Indrykket 15. december
CTR I/S
Søges af PFA i 2100 København Ø
Investeringsrådgivere
PFAInvesteringsrådgivere

PFA, København

Har du lyst til rådgive privatkunder om et af markedets bedste investeringsprodukter? Kan du identificere dig med værdier som professionalisme, fairness og ansvarlighed, og vil du være med på vores rejse, der handler om vækst og nye muligheder? Synes du, at en million kunder lyder som et godt udgangspunkt? Tøv ikke med at skrive til os – måske er du én af de to investeringsrådgivere, vi søger i PFA Bank.

Opgaverne bliver at:

  • Rådgive nye og eksisterende kunder om opsparingsmuligheder i PFA
  • Forestå egnetheds- og risikotest af potentielle kunder

”Du kommer til at bevæge dig i en verden, hvor udgangspunktet er rådgivning af PFA koncernens 1 million private kunder om investeringsmuligheder i Investeringsforeningen PFA Invest. PFA Invest blev etableret i 2012 og består af 13 afdelinger, hvor PFA har dokumenteret afkast i topklasse og lave omkostninger” siger rådgivningsleder Henrik Weiss Holm.


Indrykket 15. december
PFA
Ambitiøs og struktureret Account Manager med et højt drive
Riwal Danmark A/SAmbitiøs og struktureret Account Manager med et højt drive og viljen til at gøre en forskel

Riwal Danmark A/S

RIWAL er landets ledende specialist inden for udlejning og salg af lifte og teleskoplæssere.

Som Account Manager hos RIWAL er du en central medspiller, der med dine evner inden for salg og god kundeservice, er med til at gøre virksomheden og produktet til noget ud over det sædvanlige.

RIWALS vision er at levere "den bedste kundeoplevelse i branchen", og det er du en vigtig del af.

Dine primære opgaver og ansvar:

  • Opsøge nye såvel som eksisterende kunder
  • Tilsikre markedsvækst
  • Opbygning af relevante kunderelationer
  • Markering af RIWAL i området

Indrykket 15. december
Riwal Danmark A/S
Graduate Architect
JN Data A/S
Graduate Architect

JN Data A/S, Silkeborg og Roskilde

Er du nyuddannet inden for IT, eller har du allerede 1-2 års erfaring? Og drømmer du om at blive lært op af de bedste i en af Danmarks største leverandører af IT-infrastruktur? Så kan det være dig, vi er på jagt efter.

Du bliver en del af vores Architecture-team, som har 15 dygtige medarbejdere fordelt på henholdsvis løsnings- og enterprise-arkitekter. Din oplæring vil ske internt i afdelingen, hvor du både vil få ansvaret for egne mindre projekter, samt deltage som føl på større strategiske projekter med en af vores nuværende arkitekter. Oplæringen vil foregå både indenfor områder som løsningsarkitekt og enterprise-arkitekt.

Arbejdet spænder bredt – fra dialog med kunderne om deres behov, til dialog med de tekniske afdelinger, så vi fra JN Data kan levere de bedste, mest omkostningseffektive og sikre IT-services til vores kunder.

JN Data A/S

Indrykket 15. december
JN Data A/S
Kontorelev med speciale i administration
Danmarks Nationalbank
Kontorelev med speciale i administration

Danmarks Nationalbank, København

Som elev i Danmarks Nationalbank inden for administration får du en uddannelse og samtidig værdifuld erhvervserfaring til dit CV. Vores uddannelsesforløb giver dig kompetencer, som sikrer dig et solidt fundament for din fremtidige karriere. Uanset hvor dygtig du allerede er, så garanterer vi, at du som kontorelev hos os bliver udfordret.

Det administrative arbejde er under forandring. Derfor har Niels Brock udviklet den digitale kontoruddannelse. Den bygger på de nyeste læringsprincipper og består af en række læringsaktiviteter fordelt over den 2-årige praktikperiode.

Danmarks Nationalbank
Indrykket 15. december
Danmarks Nationalbank
Søges af ATP i 3400 Hillerød
Er du vores nye kommunikationskonsulent?
ATPEr du vores nye kommunikationskonsulent?

ATP, Hillerød

Vi søger derfor en kommunikationskonsulent, der leverer skarp og målrettet kommunikation, der rækker langt udover det sædvanlige. Vil du være med at til at løfte den opgave?

Vi er 50 dygtige medarbejdere i Digitalisering, som arbejder med at optimere brugergrænseflader og skabe enkle og gode kundeoplevelser i driften og i udviklingsprojekter. Som kommunikationskonsulent vil du være i afdelingen Kundekommunikation, der er en del af Digitalisering. Her får du 18 kolleger, der alle arbejder dedikeret på at kommunikere, så vores kunder får en god kundeoplevelse.

Du kommer til at:

  • transformere temmelig komplekst stof til et sprog, der kan forstås af alle danskere
  • producere digital kommunikation til alle vores kanaler – fx selvbetjeningsløsninger
  • sikre ensartet kommunikation på tværs af kanaler

Indrykket 15. december
ATP
Søges af Danske Bank i København
Student til valuta- og råvareanalyse i Danske Bank Markets,
Danske BankStudent til valuta- og råvareanalyse i Danske Bank Markets, Corporates & Institutions

Danske Bank, København

Er du i gang med en økonomisk uddannelse? Har du talent for både det tekniske og analytiske og kendskab til VBA-programmering? Og kunne du tænke dig et studiejob i Danmarks største finansielle virksomhed? Så er du måske den studerende, vi søger til vores valuta- og råvarestrategiteam i Danske Bank Markets.

En stor del af dit job vil bestå i at assistere med vedligeholdelse og udvikling af Danske Banks kvantitative analyseværktøjer. Det er derfor en vigtig forudsætning, at du har erfaring med VBA-programmering eller andre programmeringssprog. Jobbet hos os vil både indeholde en del faste driftsopgaver, men gradvist også mere udviklingsorienterede opgaver, ligesom der vil være mulighed for mere aktiv deltagelse i analysearbejdet.


Indrykket 15. december
Danske Bank
CRM Analyst for our Centre of Excellence on 1:1 Marketing, G
Danske BankCRM Analyst for our Centre of Excellence on 1:1 Marketing, Group MarCom

Danske Bank, Copenhagen

Are you a skilled analyst who can help us become number 1 in the Nordics on 1:1 Data driven marketing? Then you might be our new colleague in the team CRM 1:1 Performance.

You will help us develop the tools to measure the value creation of our 1:1 activities and ensure that these tools are used across Danske Bank's business units (Personal Banking, Business Banking, Wealth Management) and market areas (Sweden, Norway, Finland and Denmark).

Another important aspect of your job is to drive best practice and ensure a continuous improvement of our 1:1 activities. Additionally, we focus on creating evaluation reports, which in an effective and intuitive way visualises the performance of the activities.


Indrykket 15. december
Danske Bank
Søges af Danske Bank i Aabenraa
Finansbachelorer til praktik som personlig rådgiver i filia
Danske BankFinansbachelorer til praktik som personlig rådgiver i filial (Jylland/Fyn), Personal Banking

Danske Bank

Har du lysten og viljen til at skabe gode kundeoplevelser? Og vil du være med til at skubbe grænserne for, hvad en bank kan være? I Danske Bank søger vi netop nu finansbachelorer til praktik som personlige rådgivere i vores filialer på Fyn og i Jylland.

Du kan søge, hvis du skal i praktik fra midten af august 2018 til midten af januar 2019. Du skal være i gang med finansbachelorstudiet og søger derfor praktik i dit 5. semester.

Fra din første dag i praktik bliver du en del af en dynamisk arbejdsplads med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt. Som personlig rådgiver i Danske Bank rådgiver du kunder i filialen. Du er typen, der er god til at skabe kontakt til nye mennesker og kan sætte dig ind i kundens situation.


Indrykket 15. december
Danske Bank
Finnish speaking Student Assistant for Anti Money Laundering
Danske BankFinnish speaking Student Assistant for Anti Money Laundering, Group Operations

Danske Bank, Høje Taastrup

Are you a high performing finance or law student aiming for a career in the international financial industry? In Danske Bank we are looking for a student assistant within KYC/AML – “Know your customer” and “Anti Money Laundering".

You will join a team of skilled colleagues working in an international atmosphere at our office in Høje Taastrup, right by the train station.

Your main responsibility will be to provide a professional customer oriented and compliant experience when the customer is on boarded in Danske Bank. You identify the customer in relevant internal and external systems, in different languages and collect the right and compliant ”know your customer” (KYC) and ”Anti Money Laundering” (AML) information directly from the customer.


Indrykket 15. december
Danske Bank